KEKE-KELI
一只小COSER【爱手绘~同时又准备出短篇漫·~【求支持哦·~
--萌不萌,谁知道类·~ (◕ω<)☆ 正在成长阶段哦~~各位要多多支持我哦·~
多谢哟~~~(●'◡'●)ノ♥

Gold - Owl City

Standing open take a bow                                                    
There is something there and it’s showing                             
There is no need to look around you are the best we got going

Shout out to the dreams you chase
Shout out to the heart you break
Nothing is gonna stop you know
I guess you better be going

Before keep it in here inside my heart you hear
Is not the time to shine cause what you have got is...

Oh I know you’re gold
Oh I know I know
I don’t even need stars in the night
I have found my treasure
All I need is you by my side
So shine forever

Oh I know you’re gold
Oh I know I know

It won’t take long to get when you feel like ..
So ride it on don’t forget you got to tell us your story
Shout out to the friends back home
Shout out to the hearts you have known
You gave them nothing but the best
You can tell them your story
You never be far
I'm keeping you near
Inside of my heart you are here
Is not the time to shine cause what you have got is

Oh I know you’re gold
Oh I know I know
I don’t even need stars in the night
I have found my treasure
All I need is you by my side
So shine forever
Oh I know you’re gold
Oh I know I know

Cause what you have got is
Oh I know you’re gold
Oh I know I know
I don’t even need stars in the night
I have found my treasure
All I need is you by my side
So shine forever
Oh I know you’re gold站开鞠躬吧

此处的内容和它的显示

没有需要看看你的周围是最好的告辞

喊出你的梦想的追逐

喊出心脏你打破

没有什么可以阻止你知道

我猜你要走了

在这里之前保持它在我的心里,你听到

是什么导致你有光泽是……

哦,我知道你是黄金

哦,我知道我知道

我甚至不需要却在夜的繁星

我发现我的财富

我只需要你在我身边

所以永远照耀

哦,我知道你是黄金

哦,我知道我知道

不会花很长时间才能到当你感觉. .

所以骑着它在别忘了你得告诉我们你的故事

喊出的朋友回家

喊出心你们认识

你给他们最好的东西

你可以告诉他们你的故事

你永远不会远

我把你靠近

在我的心里,你在这里

是什么导致你得到发光吗

哦,我知道你是黄金

哦,我知道我知道

我甚至不需要却在夜的繁星

我发现我的财富

我只需要你在我身边

所以永远照耀

哦,我知道你是黄金

哦,我知道我知道

你要应对的是什么原因

哦,我知道你是黄金

哦,我知道我知道

我甚至不需要却在夜的繁星

我发现我的财富

我只需要你在我身边

所以永远照耀

哦,我知道你是黄金

哦,我知道我知道


所以我知道,你是我的金子。。。

评论
热度 ( 2 )

© 小子+KEKE | Powered by LOFTER